HTML

Holland trip

Friss topikok

  • tucsok1702: A semmittevést meg lehet szokni, de ha van jobb, érdemes nézelődni. A bicajozás nekem sem jött be... (2012.12.11. 13:17) Egy hosszú szünet után...
  • Szabó Kristóf: Szóval 19.-e :) Jegyeztem. Hóban azért kesztyűt vegyél bicózáshoz! Meg a kulacsot pálesszal töltsd... (2012.10.31. 15:01) "Te (mármint én) egy hero (azaz hős) vagy"
  • 6killer: @Edik: kb. 1 hónapja tervezem: a címig jutottam :) (2012.10.15. 20:54) a SÖR
  • 6killer: @Edik: gyere, de ezt már mondtam korábban is (2012.10.15. 20:53) Átköltöztem!
  • SzakalyR: Csudába. Pedig teljes odaadással kezelgettem volna a májadat, ha már így hagytad az enyészetbe sül... (2012.10.13. 10:51) Egy elmaradt utazás

Címkék

Egy elmaradt utazás

2012.10.11. 22:05 6killer

Hétfőn egy kis meglepetés várt az (elektronikus) postaládámban... Hildi keresett, hogy lenne-e kedvem az október 22-i héten Rijekába menni egy kis Test Run-ra. Kedvem nyilván lett volna, az a néhány nap otthon pedig különösen jól esett volna (a májamnak asszem kevésbé - szegény mostanában eléggé porzik, s otthon feltehetően kapott volna egy kis bombát...). A hazautazási lehetőségnek még aznap este utánanéztem: a KLM volt a legolcsóbb, 350 EUR oda-vissza (péntek esti hazautazással és következő hét vasárnapi visszaúttal). Hildivel a piszkos anyagiakat is megbeszéltük, már csak (fizetés-nélküli) szabadságot kellett elintéznem.

Mivel aznap nem volt benn a főnök, így csak kedden jelentettem be az eltávozási szándékom; én naiv azt gondoltam, hogy ebből nem lehet gond, mivel a múlt hét második feléig túl sok dolgom nem volt. Sajnos tévedtem: 2 napos huzavona után ma közölték a végleges döntést, hogy a november 2-i kiadási határidő csak nehezen lenne tartható, ha én az előző héten eltávon vagyok. Ebben a projektben pedig eddig is elég sok csúszás volt (még az előző vezető tervező alatt), s a főnök nem szeretne ismét a szőnyeg szélére kerülni. A szempontjukból érthető... Csak nekem esett egy kicsit rosszul.

Update: most különösen sajnálom, hogy nem lehetek a jövő hétvégén otthon, mivel 20-án lesz a Garamy Funky Staff szülinapi party-ja Nika-val. Szóval aki teheti és van kedve az feltétlen menjen el:

http://jazzy.hu/item/1649-program.html

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://holland-trip.blog.hu/api/trackback/id/tr844833792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IP · http://indianexposure.blogspot.com 2012.10.12. 08:22:27

De akkor most már legalább van dolgod? Vagy csak duma volt a részükről?

6killer 2012.10.12. 08:36:18

@IP: A heten volt munkam...
A kovetkezo nehany hetre vonatkozoan az igazi kerdes a "mennyi" (mondjuk attol nem felek, hogy el fog temetni).

SzakalyR 2012.10.13. 10:51:02

Csudába. Pedig teljes odaadással kezelgettem volna a májadat, ha már így hagytad az enyészetbe süllyedni:)
Egyébként bátran szólj ha unatkozol, küldök munkát neked szívesen.
süti beállítások módosítása