HTML

Holland trip

Friss topikok

  • tucsok1702: A semmittevést meg lehet szokni, de ha van jobb, érdemes nézelődni. A bicajozás nekem sem jött be... (2012.12.11. 13:17) Egy hosszú szünet után...
  • Szabó Kristóf: Szóval 19.-e :) Jegyeztem. Hóban azért kesztyűt vegyél bicózáshoz! Meg a kulacsot pálesszal töltsd... (2012.10.31. 15:01) "Te (mármint én) egy hero (azaz hős) vagy"
  • 6killer: @Edik: kb. 1 hónapja tervezem: a címig jutottam :) (2012.10.15. 20:54) a SÖR
  • 6killer: @Edik: gyere, de ezt már mondtam korábban is (2012.10.15. 20:53) Átköltöztem!
  • SzakalyR: Csudába. Pedig teljes odaadással kezelgettem volna a májadat, ha már így hagytad az enyészetbe sül... (2012.10.13. 10:51) Egy elmaradt utazás

Címkék

Egy hosszú szünet után...

2012.12.01. 15:13 6killer

Elég régóta nem jelentkeztem... Ennek viszonylag egyszerű oka volt: nem volt miről írnom. Hétköznap reggel felkelek, bemegyek a munkahelyre, aztán haza. Heti 1-3 alkalommal salsa, hétvégén főzök valami ehetőt (legalábbis sokkal jobbat, mint a hétköznapi menüm).

Igazából érlelődött bennem egy döntés: a héten újból elkezdtem munkát keresni. Írtam a WP-s kapcsolatomnak, illetve Plejt is sikerült egy panaszáradattal elönteni. Az indokom nagyon egyszerű; amint tudjátok a fő motivációm az volt, hogy szakmailag tudjak fejlődni. Ezt itt a Jacobsnál abszolút nem érzem, hogy a közeljövőben lehetséges lenne (egyszerűen nem fogom megkapni a lehetőséget arra, hogy valami értelmeset csináljak): szeptember óta átlagosan napi ca. 3 órát dolgozom, a fennálló 5 óra meg a túlélésről szól. Sőt még ebben a 3 órában is egy csomó gagyi, meg teljesen felesleges feladatot csinálok. Semmi értelmét nem érzem egésznek: az sem látom, hogy ez miért jó a Jacobs-nak, de hogy nekem nagyon nem fekszik az biztos. A legjobb az egészben az, hogy közben meg azt hallom, hogy kb. 25-30 mérnök kellene még a technológiára, mert annyi a munka... :D

Összefoglalva ez lett az első munkahelyem, ahova utálok nap mint nap bejárni. Talán egy pozitívumot tudnék említeni az elmúlt két héti munkahelyi tevékenységemből: elkezdtem benn is könyvet olvasni (mi mindenre nem jó egy Kindle!), Ken Follettől a Century trilogy-t (itthon a "Titánok bukása" és a "Megfagyott világ" címek alatt jelent meg az első két rész). Ajánlom!

Sajnos a másik számításom sem jött be (habár ez annyira nem ver a földhöz): a heti ~150 km biciklicizés, meg az 1-3 salsaóra ellenére egy grammot sem fogytam. Habár mérlegen nem álltam, a nadrágjaim nem lettek hirtelen túl bőek. Úgy látszik nekem ez a versenysúlyom - így vagyok szép?

A munkán kívül a számításom nagyjából bejött, talán egy kicsit jobb is lett, mint amire számítottam (mondjuk nem volt nehéz, mivel különösebb elvárásaim nem voltak): köszönhetően a salsa-nak. A múlt héten például elugrottam Brédába, ott volt egy kubai workshop. Mivel motorral semmi kedvem nem volt nekilódulni (ahhoz már hideg, esős és szeles az idő), így maradt a vonat. Az állomásra gyalog indultam ki (kb. 15 perc séta), s félúton vettem észre, hogy nem vittem magammal törülközőt (aki látott már izzadni, az tudja, hogy miért kell), fordulhattam vissza, így lekéstem a vonatot. A következőről meg le kellett szállni Rotterdam után (a szélvihar valamit a sínekre döntött), s az első órát sikerült lekésnem. Viszont a buli kárpótolt: csak igazi "csörömpölős" kubait játszottak, semmi tendi zouk, bim-bam salsa, meg a többiek, szerencsére bachata is viszonylag kevés volt.

A héten volt sajnos az utolsó salsa óra (vége az őszi szezonnak, a következő majd januárban kezdődik), szóval a következő héten még gőzöm nincs, hogy mit fogok csinálni... (esetleg egy állásinterjú?!). Az azt követő hét viszont zsúfolódik: csütörtökön egy 3-órás salsa kurzus (még jelentkezni kell rá), pénteken céges Karácsony (remélem a kaja azért jó lesz), szombatos tánciskolás (bim-bam, azaz LA) salsamulatság, vasárnap pedig újabb kubai workshop...

Egyelőre ennyi... Talán még lesz egy posztom az idén a salsa-ról, de nem ígérek semmit, mivel a lustaság rendszerint legyőz.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://holland-trip.blog.hu/api/trackback/id/tr454941402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tucsok1702 2012.12.11. 13:17:33

A semmittevést meg lehet szokni, de ha van jobb, érdemes nézelődni.
A bicajozás nekem sem jött be, mint fogyókúra, de a heti két futás, meg egy szkvass, és az étkezések számának csökkentése kettőre megteszi a hatását. Kitartás Mester! Nem sokára leisszuk a felhalmozott unalmadat :-)
süti beállítások módosítása