HTML

Holland trip

Friss topikok

  • tucsok1702: A semmittevést meg lehet szokni, de ha van jobb, érdemes nézelődni. A bicajozás nekem sem jött be... (2012.12.11. 13:17) Egy hosszú szünet után...
  • Szabó Kristóf: Szóval 19.-e :) Jegyeztem. Hóban azért kesztyűt vegyél bicózáshoz! Meg a kulacsot pálesszal töltsd... (2012.10.31. 15:01) "Te (mármint én) egy hero (azaz hős) vagy"
  • 6killer: @Edik: kb. 1 hónapja tervezem: a címig jutottam :) (2012.10.15. 20:54) a SÖR
  • 6killer: @Edik: gyere, de ezt már mondtam korábban is (2012.10.15. 20:53) Átköltöztem!
  • SzakalyR: Csudába. Pedig teljes odaadással kezelgettem volna a májadat, ha már így hagytad az enyészetbe sül... (2012.10.13. 10:51) Egy elmaradt utazás

Címkék

Itt a tél!

2013.01.19. 14:40 6killer

Ismét egy hosszú szünet után jelentkezem (úgy látszik, hogy a lustaságom már permanensen erősebb): úgy eltelt másfél hónap, hogy szinte észre sem vettem; különösen az otthoni két és fél hét volt mozgalmas. Január 6-án este szinte kimerülten érkeztem vissza Hollandiába; habár túl sok kedvem nem volt visszajönni (könnyen megszoktam, hogy nem kell minden nap munkába menni), abban azért bíztam, hogy itt ismét ki tudom pihenni magam (munka közben, hehe :)). Ezt nyilván megemlítettem a benn a "cégnél" is, de a főnököm nem találta ennyire viccesnek...

Az első héten nem történt semmi említésre méltó: szép őszi időnk volt, 6 - 8 °C körüli hőmérséklettel, viszonylag kevés esővel. A melóhelyen volt egy kis határidős munkám, de semmi idegeskedés... Péntek este salsabuli (csak light-osan), szombat este pedig szintén egy visszafogott, beszélgetős házibuli. A fölöttem lakó hívott meg, hogy nehogy panaszkodjak az esetleges hangoskodás miatt :D (látszik, hogy nem ismer).

A második hét elején azonban beköszöntött a hideg: vasárnap óta nem ment fel a hőmérséklet 0 °C fölé (igaz -8 °C alatt sem volt). Nem hittem volna, hogy itt (ilyen közel a tengerhez) ilyen idő is szokott lenni. S hétfő éjszaka leesett a hó (20 - 30 cm), ami a kellemes hideg időnek köszönhetően a mai napig nem olvadt el (tényleg szép a táj, különösen a "Haagse Bos"). Reggel - mint mindig - bicóval indultam dolgozni, de a szokásos 40 perc helyett majd' másfél órás lett az út: nem volt túl vicces a friss, mély hóban tekerni (el is taknyoltam néhányszor :)). Habár hétfőn mindenki arról beszélt, hogy éjszaka mekkora hóesés várható, Hága és Leiden között egyetlen hókotrót (azt is a bicikliúton) láttam reggel 8 és fél 10 között. Nem látszott, hogy túlságosan idegbetegre izgulták volna magukat az utak tisztántartásáért felelős szervek. Ha össze akarnám hasonlítani a magyar viszonyokkal (neten követtem a magyarországi eseményeket és az FB-posztokat), akkor azt mondhatom, hogy itt sokkal rosszabb volt a helyzet; ennek ellenére semmilyen "közfelháborodást" nem tapasztaltam. Egészen a tegnapi napig a bicikliutak jellemzően havasak (letaposott hó, így lehet rajta tekerni) és jegesek voltak (ennek ellenére a biciklis-forgalom szerintem számottevően nem csökkent): alapvető változás csak tegnap délutánra állt be (megjegyezném, hogy hétfő éjszaka óta nem esett hó), amikorra sikerült a bicikliutak szélességét visszaállítani a szokásosra (azt nem tudom, hogyan, mivel nem úgy tűnt, mintha használnának sót).

A számomra azonban - a hó ellenére - az eheti jelentékeny esemény helyszíne inkább Londonra tehető: kedden kaptam egy HR-s telefonhívást a WP-től és tegnap (egyelőre csak email-ben) megérkezett az (állás)ajánlat is. Szóval nagy eséllyel március közepétől (a síelés után) már Londonban fogok dolgozni... S Hollandia tényleg csak egy "trip" marad :). Hágát azért sajnálni fogom egy kicsit: egy nagyon kellemes, kiszámítható és élhető város, ahol a kikapcsolódási lehetőségek is adottak.

u.i.: fényképek később 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://holland-trip.blog.hu/api/trackback/id/tr525027139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása