HTML

Holland trip

Friss topikok

  • tucsok1702: A semmittevést meg lehet szokni, de ha van jobb, érdemes nézelődni. A bicajozás nekem sem jött be... (2012.12.11. 13:17) Egy hosszú szünet után...
  • Szabó Kristóf: Szóval 19.-e :) Jegyeztem. Hóban azért kesztyűt vegyél bicózáshoz! Meg a kulacsot pálesszal töltsd... (2012.10.31. 15:01) "Te (mármint én) egy hero (azaz hős) vagy"
  • 6killer: @Edik: kb. 1 hónapja tervezem: a címig jutottam :) (2012.10.15. 20:54) a SÖR
  • 6killer: @Edik: gyere, de ezt már mondtam korábban is (2012.10.15. 20:53) Átköltöztem!
  • SzakalyR: Csudába. Pedig teljes odaadással kezelgettem volna a májadat, ha már így hagytad az enyészetbe sül... (2012.10.13. 10:51) Egy elmaradt utazás

Címkék

"Te (mármint én) egy hero (azaz hős) vagy"

2012.10.15. 21:16 6killer

Szeretném megjegyezni, hogy a címet nem én találtam ki, ettől függetlenül meg tudom érteni, hogy néhányan így gondolják, akik ismernek :).

A fenti kijelentés egyébként egy kérdésre adott válasz ismeretében fogalmazódott meg az illetőben: mármint, hogy még mindig minden nap biciklivel járok-e melózni (igen). A múlt héten ez nem tűnt nagy dolognak, folyamatosan tudtam növelni az átlagsebességem, olyannyira, hogy a kezdeti (egy hónappal ezelőtti) bő órás átlag menetidőm lecsökkent ca. 30-35 perce. Persze viszonylagos szélcsend, kellemes 10-15 °C körüli hőmérséklet esetén ez nem nagy dolog. A mai nap viszont (nem tudom, hogy történhetett - szerintem az időjárás felelős kipécézhetett) oda-vissza ~25 km/h-s szembeszél volt.

Ja igen: még egy indok, ami alátámasztja a címben megfogalmazottakat. Még bontatlan a Matheus szilvapálinkám; az érintettek csipkedjék magukat, mert nem tudni, hogy meddig bírja :)

Ezen kívül jelzem mindenkinek, hogy a hétvégén megvettem repülőjegyem: december 19-én este érkezem haza, és január 6-án késő délután jövök vissza. Ebben a bő két hétben otthon vagyok elérhető...

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://holland-trip.blog.hu/api/trackback/id/tr364850815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SzakalyR 2012.10.16. 12:57:29

Baszki, hol van még a december...
Kapd el azt a Matheust a nyakánál, aztán...tudod, ahogy gyakoroltuk;)
Nem kell a hősködés. :)

2012.10.25. 14:32:52

Várunk haza, Bobby, te hős! :) Hollandot nyomod?

Szabó Kristóf 2012.10.31. 15:01:11

Szóval 19.-e :) Jegyeztem.
Hóban azért kesztyűt vegyél bicózáshoz! Meg a kulacsot pálesszal töltsd tele, nehogy bele faggyon.
süti beállítások módosítása