HTML

Holland trip

Friss topikok

  • tucsok1702: A semmittevést meg lehet szokni, de ha van jobb, érdemes nézelődni. A bicajozás nekem sem jött be... (2012.12.11. 13:17) Egy hosszú szünet után...
  • Szabó Kristóf: Szóval 19.-e :) Jegyeztem. Hóban azért kesztyűt vegyél bicózáshoz! Meg a kulacsot pálesszal töltsd... (2012.10.31. 15:01) "Te (mármint én) egy hero (azaz hős) vagy"
  • 6killer: @Edik: kb. 1 hónapja tervezem: a címig jutottam :) (2012.10.15. 20:54) a SÖR
  • 6killer: @Edik: gyere, de ezt már mondtam korábban is (2012.10.15. 20:53) Átköltöztem!
  • SzakalyR: Csudába. Pedig teljes odaadással kezelgettem volna a májadat, ha már így hagytad az enyészetbe sül... (2012.10.13. 10:51) Egy elmaradt utazás

Címkék

Átköltöztem!

2012.09.26. 21:51 6killer

Hogy mit csináltam a hétvégén? Semmit, költöztem a változatosság kedvéért: szerencsére a szekrénysort, ágyat, tonnányi könyvet nem kellett összepakolni és hurcolni, csak azt a néhány bőröndnyi bazárt, amit kihoztam magammal; és azt sem messzire, csak egy emelettel lentebb. Szerintem elég jó cserét csináltam: míg az előző havi 765 EUR-ba került rezsivel, addig ez 800 EUR-ba és kb. 2-szer akkora. A többletköltséget sem a nagyságbeli eltéréssel, hanem a nagyobb légtér miatti fűtéstöbblettel indokolták (furák ezek a hollandok...).

A lakást eddig egyébként raktárnak használták (gondolom a méretei miatt), ennek megfelelően eléggé le volt robbanva. Ez volt az oka annak, hogy nem költözhettem rögtön, mivel sort kerítettek egy festésre, a hideg- és meleg-burkolatok javítására, meg némi takarításra... Ezen túl kaptam néhány új IKEA-s szekrényt (már nincs helyhiányom) és egy vadi új ágyat matraccal. Na ez utóbbi szuper: a matrac vastagsága 30-40 cm körüli; eddig nem volt gond az alvással, a héten minden éjszaka úgy aludtam, mint a tej (persze nem a manapság kapható pasztőrözött, homogenizált, stb. tejekre gondolok, hanem a régi paraszttejre, amiből még lehetett aludttejet csinálni). Épp ma kérdezte a házinéni, hogy tegnap este hogy aludtam, mivel felettem hangoskodtak / pakolásztak tegnap este. Hogy őszinte legyek észre vettem (Martosban edződtem :)).

Egyébként a lakás alaprajzán és a kialakításán látszik, hogy még a "cselédidőkben" építhették: a jelenlegi nappalim lehetett valamikor a hall / nappali, ahonnan nyílt az egyik irányba a cselédszállás / konyha, a másik irányba pedig az utcára néző (úri)szobák (ez utóbbiból jelenleg egy másik lakást alakítottak ki). Mivel akkoriban még nem volt "divat" a fürdőszoba, így itt sincs külön helyiség erre a célra rendelve: a zuhanyzó és a mosdókagyló a konyha egyik részében van kialakítva (több lakó esetén ez esetleg problémás lehet...). Viszont van önálló WC!

Nem is tudom, hogy mit írhatnék még a témához: talán annyit, hogy akinek van kedve, az előzetes bejelentkezést követően jöhet látogatóba. Búcsúzóul csatolok néhány fényképet (a hétvégén vettem SD-kártya olvasót :)).

Ja igen! Van kávéfőzőm is!

20120923_Nappali-2.jpgRégi bútordarabok (a fotel az tuti)


20120923_Nappali-1.jpgÁllítólag a kandalló működik!

20120923_Halo.jpgAz ágy király!

20120923_Konyha.jpgA konyha is teljesen barátságos
(normális sütő igaz nincs, viszont van "kotyogós" kávéfőző)

Néhány további kép:
http://indafoto.hu/6killer/2012_elso_lakhely
http://indafoto.hu/6killer/2012_uj_lakhely

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://holland-trip.blog.hu/api/trackback/id/tr364800534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IP · http://indianexposure.blogspot.com 2012.09.27. 08:46:14

Nah, végre képek! Egész otthonos kis kecó. Nyomjál még képeket Picasaba vagy Indafotóra!

tucsok1702 2012.09.27. 10:55:43

Szeva, Mester!

Tegyél fel egy fényképet a konyhai fürdőszobáról is! Ez olyan, mint a Nagyszőlősben a konyhai WC volt, amit - sosem fogok megérteni miért - felszámoltál?

Colossini 2012.09.29. 13:06:18

Hajrá hajrá, csak a képek nem jelennek meg nekem... Az első kecóról látom a képeket.

6killer 2012.09.29. 14:37:03

Colos, a képek javítva (nekem se jelent meg) valamiért ma...

Tücsök, majd teszek fel több képet egy albumba (picasa v. indafotó), ott megnézheted a konyhai fürdőt is. Otthon egyébként a nappaliban lévő budit azért számoltam fel, mert sz***s közben én inkább nyugalomra vágyom és nem társaságra.

Edik 2012.10.15. 17:22:58

Öööö, én megyek. Ugye lehet?

6killer 2012.10.15. 20:53:35

@Edik: gyere, de ezt már mondtam korábban is
süti beállítások módosítása