HTML

Holland trip

Friss topikok

  • tucsok1702: A semmittevést meg lehet szokni, de ha van jobb, érdemes nézelődni. A bicajozás nekem sem jött be... (2012.12.11. 13:17) Egy hosszú szünet után...
  • Szabó Kristóf: Szóval 19.-e :) Jegyeztem. Hóban azért kesztyűt vegyél bicózáshoz! Meg a kulacsot pálesszal töltsd... (2012.10.31. 15:01) "Te (mármint én) egy hero (azaz hős) vagy"
  • 6killer: @Edik: kb. 1 hónapja tervezem: a címig jutottam :) (2012.10.15. 20:54) a SÖR
  • 6killer: @Edik: gyere, de ezt már mondtam korábban is (2012.10.15. 20:53) Átköltöztem!
  • SzakalyR: Csudába. Pedig teljes odaadással kezelgettem volna a májadat, ha már így hagytad az enyészetbe sül... (2012.10.13. 10:51) Egy elmaradt utazás

Címkék

Végre!

2012.09.30. 11:32 6killer

Rendkívüli bejegyzés következik :)

Tegnap megtört a jég: majd' egy hónappal a megérkezésemet követően normális kaját (ebédet!) ettem egy - vagyis kettő - steak formájában. Nem tudom, hogy írtam-e már korábban, mindenesetre itt nem szokás - az otthoni értelemben vett - ebédet enni. A "menzán" is főként szendvicsnek valókat árulnak, meg salátát. Semmi normális kaja: mondjuk csülök pékné módra vagy egy jó marhapörkölt. Igaz leves mindig van, de azt is inkább turmixnak nevezném: főznek valamit (ha szerencsém van, akkor valami hús vagy hal is van benne) és a végén összeturmixolják, mint valami babaételt.

Viszont térjünk vissza arra a steakre (még mindig összecsordul a nyál a számban: feltehetően a szuper alapanyagnak köszönhetően (esetleg született chef vagyok :D) egyik szelet sem sikerült rosszul: az első inkább egy kicsit "rare medium", míg a második egyszerűen "medium" lett. A köret - habár az egy steak esetében nem annyira lényeges - grillezett gombás zöldség volt; illetve a második szeletnél már simán nyers zöldség, mivel a grillezett elfogyott... Mindenesetre sikerült annyira jóllakni délben (na jó: 2 körül), hogy vacsit este már nem kívántam. (Tücsök! Neked az alábbi kép megtekintését nem javaslom.)

20120929_Steak.jpgNe izguljatok, nem leszek gastroblogger :)

A ma reggeli rántotta azonban kiábrándító volt: a tojásoknak nem volt színük, vagyis volt, de az nem (narancs)sárga... Nem is emlékszem, hogy láttam volna korábban ilyen színtelen tojást (pedig, ha épp nem sikerült otthonról házi tojást kapni, akkor tesco-sat vettem). Remélem árulnak valahol tojás színű (és ízű) tojást is...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://holland-trip.blog.hu/api/trackback/id/tr114811020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása